עובדים שעובדים מהבית נהנים מהטבות רבות, כמו יותר גמישות וללא נסיעות. בעוד שעובדים עשויים להרגיש מאושרים יותר מהסדר העבודה מרחוק זה

גם המעסיקים שלהם יכולים להרוויח לא מעט. דברים כמו עלויות תקורה נמוכות יותר, מורל עובדים משופר ותפוקה גבוהה יותר הם רק חלק מהסיבות לכך שמעסיקים בוחרים במערך עבודה מהבית. במאמר זה, אנו בוחנים יתרונות נוספים של עבודה מהבית עבור מעסיקים.

  1. להפחית מחזוריות עובדים.
    רוב העובדים כיום – 63% ליתר דיוק – אינם עוסקים בעבודה. עובדים שאינם מעוניינים חווים לרוב שביעות רצון ירודה בעבודה ותפוקה נמוכה, מה שמוביל באופן טבעי לשיעורי תחלופה גבוהים יותר. עבור מעסיקים, זה אומר שהם צריכים להשקיע זמן וכסף בהכשרת עובדים חדשים במקום להתמקד ביעדי הליבה העסקיים. למרבה המזל, חברות המעסיקות עובדים מרוחקים נוטות פחות לחוות שיעורי תחלופה גבוהים מכיוון שהן יכולות לסמוך על עובדים אלו למשך זמן רב יותר. למעשה, לעובדים שמותר להם לעבוד מהבית יש סיכוי נמוך ב-13% להתפטר מעבודתם מאשר לאלה שלא. מחזור נמוך יותר מתורגם לחיסכון משמעותי בעלויות עבור החברה מכיוון שהם לא צריכים להשקיע כל כך הרבה זמן ומאמץ בהשתלבות והכשרת עובדים חדשים. בנוסף, עובדים מרחוק מנוסים יכולים להעניק את הידע שלהם כדי לעזור להכשיר ולהדריך עובדים צעירים שעשויים להיות חדשים בעבודה מרחוק. בסיס יציב זה של צוות מנוסה מקל על החברה להשיג את יעדיה העסקיים.
  2. שיפור התקשורת בצוות.
    כשכולם עובדים מאותו משרד, קל לעובדים ליצור אינטראקציה זה עם זה ולשתף את הרעיונות שלהם אם כולם מאותה מדינה. עם זאת, כאשר עובדים פזורים על פני משרדים או מיקומים שונים, זה יכול להיות מאתגר לשמור על תקשורת יעילה ביניהם. זו הסיבה שחברות המאפשרות לעובדיהן לעבוד מרחוק רואות שיפור בשיתוף הפעולה בצוות. חברי צוות שנמצאים מעבר לים עשויים למצוא שקל יותר לתקשר עם חבריהם לצוות שבסיסם בארה"ב בעוד שלעובדים שנמצאים בארה"ב יש גישה גדולה יותר לעמיתים הממוקמים במדינות אחרות. תקשורת משופרת זו בין חברי הצוות מקלה על פתרון בעיות ועבודה משותפת לקראת מטרה משותפת. על ידי מתן אפשרות לעובדים שלהם לעבוד מרחוק, חברות יכולות לטפח תרבות חזקה של עבודת צוות ולהשיג טוב יותר את היעדים העסקיים שלהן.
  3. פרודוקטיביות גבוהה יותר.
    מחקרים הראו שמי שמותר להם לעבוד מהבית הוא פרודוקטיבי יותר מאלה שנדרשים לעבוד ממשרד. הסיבה לכך היא שהם יכולים לבלות יותר זמן בעבודה ופחות זמן בנסיעות אל המשרד וממנו. כתוצאה מכך, הם מסוגלים לבצע יותר עבודה בזמן שעומד לרשותם. מכיוון שהם מאפשרים לעובדים שלהם לעבוד מרחוק, חברות יכולות להשיג פרודוקטיביות גבוהה יותר ולהישאר לפני המתחרים שלהן.
  4. עלויות תקורה נמוכות יותר.
    אחד היתרונות הגדולים ביותר של מתן אפשרות לעובדים שלך לעבוד מרחוק הוא עלויות התקורה הנמוכות יותר. מכיוון שאינך צריך עוד לשלם את העלויות הכרוכות בהשכרת שטחי משרדים, אתה יכול לספק יותר הזדמנויות לעובדים שלך לקדם את הקריירה שלהם ולקדם את צמיחת החברה שלך. זה בתורו יכול להוביל לרמה גבוהה יותר של שביעות רצון וביצועים טובים יותר מהעובדים שלך, מה שיכול להניב יותר הכנסות לעסק שלך.
  5. יותר גמישות.
    לוחות זמנים גמישים של עבודה מאפשרים לעובדים שלך לבלות יותר זמן עם משפחותיהם ולהתמקד בדברים החשובים להם ביותר. זה מאפשר להם לפתח קשרים חזקים יותר עם יקיריהם ולטפל בעצמם טוב יותר, מה שבתורו יכול להוביל לרמות גבוהות יותר של פרודוקטיביות כשהם בעבודה.

איך להיות מורה ולעבוד מהבית
רוב המדינות כבר מתכננות את שנת הלימודים הבאה ומתכוננות ללמידה מהבית או משולבת עקב המגיפה. עבור מורים רבים, הכיתה הוירטואלית היא כמו גבול חדש שעליהם לעבור, אך התהליך מפריע על ידי תכניות לימודים מסורתיות שצריך לעצב מחדש והצורך לשלוט בטכנולוגיות חדשות.
עם זאת, המורים הטובים ביותר ללמידה מהבית אינם אלה שיכולים לשלוט בקלות בתוכנית או ביישום. הצלחה מסופקת על ידי אותן תכונות שמורה תמיד היה צריך: להחליט כיצד לתקשר עם תלמידים, כיצד להשתמש באסטרטגיות תקשורת, כיצד לבחור חומרים בודדים ולארגן הדרכה.
טכנולוגיות עובדות עבור המורה רק כאשר הן עוזרות לחשוף את תוכן הנושא, ליצור את צורת ההצגה הטובה ביותר, לתת לילד מידע על עצמו ועל התפתחות תרבותית. על המורה להגיב למגוון רחב של חוויות של תלמידים. מיומנויות טכנולוגיות מבודדות שאינן מיושרות ומשולבות בבסיס לקבלת החלטות של מורים לרוב אינן בשימוש יעיל במהלך ההוראה.
כיצד ליצור מרחב וירטואלי לסטודנטים
בעוד שעקרונות השימוש בטכנולוגיה נשארו זהים, שני הגורמים העיקריים המשפיעים על קבלת ההחלטות השתנו: מרחב הכיתה וזמן הלמידה.

יש יתרון בלימוד בכיתה אמיתית בשולחנות: תחושת מרחב משותף, אחדות, חיבור בין תלמידים. עצם המקום בו ילדים לומדים משפיע עליהם בצורה מסוימת, כך שהמורה יכול להשפיע על התלמידים באמצעותו (באמצעות עיצוב כיתתי, קישוט, חלוקה לאזורים וכו'). דבר נוסף הוא כאשר כל תלמיד נמצא בחדר הילדים שלו בבית.
החיסרון של מערכת הארונות הוא שהיא יכולה להגביל את יעילות האימון. מורים מסתמכים יותר מדי על תלמידים שנכנסים לכיתה, נמצאים בה ומקשיבים. לכן, הם שוכחים להניע ולעניין אותם. אבל אם הילד בעננים ליד השולחן, לא תהיה למידה.

כעת, כשאין ארבעה קירות משותפים בכיתה, המורים צריכים לקבל החלטות מתחשבות לגבי איך התלמידים ירגישו שייכים לקהילת הכיתה במרחב הוירטואלי, ירגישו עצמאיים ושייכים, ומקומם בין השאר. טוב להשרות תחושת אחדות, הוויה בו-זמנית במרחב הוירטואלי
תחשוב, עבודה מהבית

Tags :
Share This :