עבודה מהבית הדבר החם בתקופת הקורונה

בחלת? בבידוד? בסגר? קשה לכם? אין לכם פרנסה?

איך מייצרים קורס דיגיטאלי משלך?

לא צריך להשקיע מליוני ש”ח בשביל ליצור קורס דיגיטאלי משלך. כדי לייצר לך הכנסה נוספת מהבית.
זה יכול להיות גם ב 0 השקעה כספית מצדך.
האם זה ערוץ הכנסה שמדבר עליך? היית רוצה ליצור ולהשפיע על אנשים סביבך .
וקלטת את הפוטנציאל המטורף של יצירת קורסים מקוונים.
תוך צמיחה צפויה של מאות אחוזים בשנים הקרובות בשוק הזה.
אז איך בונים את הקורס?
שלב ראשון: גיבוש הרעיון ליצירת קורס דיגיטלי
השלב הראשון ביותר של הקמת קורס דיגיטלי הוא להגיע להחלטה שאתם רוצים לבנות קורס כזה ואתם מבינים את ההשקעה הנדרשת
בשלב זה אפשר לערוך סקר שוק. ולבדוק האם הנושא שלכם יכול להוביל אנשים לפריצת דרך משמעותית . מה שיגרום להם בסופו של דבר להחלטה לקנות את הקורס המקוון שלכם.
ניתן לעשות זאת גם באמצעות סקרים בפייסבוק או חקר השוק בתחום המדובר.
היתרון של קורסים דיגיטלים שגם אם אתם מעבירים קורס ללא עלות, קורסים כאלו יכולים להפוך אתכם למומחים בתחום שלכם, כמובן עבור התלמידים בקורס אבל גם עבור כאלו שלא רשומים לקורס אבל עוקבים אחרי הפעילות שלכם.
אחרי שהגעתם להחלטה, השלב השני הוא לבנות את תוכן קורס ולהפוך אותו למדויק לקהל היעד שלו.
אם יש לכם כבר קורס קיים שאתם רוצים להפוך לקורס מקוון, זאת הזדמנויות לדייק את הנושאים ולהתאים אותם לפורמט דיגיטלי. זאת עבודה מהבית הכי רווחית שיכולה להיות כי התמורה למאמץ שווה כול רגע.

השלב השני תמיד מגיע לאחר בדיקה של מה אנשים בקהל היעד רוצים וצריכים

כשאתם בונים קורס שמבוסס על תחום ידע חזק שלכם, יכול להיות מאוד שהאתגר שלכם לא יהיה לבנות את התוכן אלא להחליט איזה תכנים להכניס לתוך הקורס.
כדי להתחיל צריך לבנות רשימה של נושאים שיכולים להיות רלוונטים לקורס. אחרי זה תנסו להחליט מה הנושאים הכי חשובים באמת לקורס, איזה בדרגת חשיבות בינונית ואילו הם תכנים משלימים לנושאים העיקריים.
השלב הבא הוא לוודא בעזרת אנשים ששייכים לקהל היעד, אילו מהנושאים מעניינים אותם באמת, ולא פחות חשוב, איזה נושאים הם מעלים בעצמם.
יש כל מיני דרכים להגיע לקהל ולשאול אותו שאלות שיעזרו לכם להבין את הרלוונטיות של נושאי הקורס שלכם.

בניית התוכן והצגתו בקורס
אחרי שהחלטתם שאתם בונים קורס דיגיטלי, החלטתם על נושאים ובדקתם רלוונטיות לקהל היעד שלכם, השלב הבא כמה לא מפתיע, יהיה לבנות את תוכן הקורס עצמו.

אולי אתם חושבים שזה יכול להיות השלב הכי ארוך, אבל במידה שאתם מדברים על נושאים שאתם מכירים היטב, בניית שלד נושאי הקורס לפעמים לא כזאת מסובכת.

מה שיכול להיות באמת יותר מורכב בשלב יצירת התוכן זו דווקא ההחלטה מה להכניס לקורס, העריכה, העיצוב וההושבה של התוכן בתוך המצגות..

לסיכום.

הדחיפה הענקית של הקורונה גרמה לכך ,
שעולם הקורסים הדיגיטליים
נכנס למסלול צמיחה גבוהה לשנים הקרובות
וצפוי (לפי מכוני מחקר בינלאומיים)
לעלות במאות אחוזים.
יש עכשיו חלון הזדמנויות מדהים
להתבסס בתחום הזה עם נכסים (קורסים) משלך.

אם עדיין אין לך קורס דיגיטלי
שמאפשר לך להשפיע על המון אנשים ולהשאיר חותם בעולם. אז דווקא זה הזמן לייצר לעצמיך קורסים מקוונים כעבודה מהבית נוספת שיכולה להכניס לך אלפי שקלים בחודש.

Tags :
Share This :