טיפים לעבודה אפקטיבית מהבית

אנשים רבית וגם חברות עברו לעבודה מרחוק, וזה סוג של לחץ לעובדים: למרות היתרונות הרבים שעבודה מהבית מספקת, לעיתים קרובות קשה לארגן אותה נכון. בפוסט זה טיפים כיצד לעבוד בצורה יעילה מהבית.

  • סביבת עבודה נוחה.

נראה כי תנאי העבודה בבית הם גמישים באופן אידיאלי – למשל, אתם יכולים לשבת לא על כיסא, אלא על כורסה רכה, לא בבגדי משרד, אלא בפיג’מה האהובה עליכם. אבל נוחות כזאת יכולה להשפיע על איכות העבודה שלכם. חשבו על מקום עבודה נוח בשבילכם: כיסא עם גב, שולחן רחב עליו מתאימים מרפקים, הסירו כל דבר שלא קשור לעבודה.

למשל, אתם יכולים להחזיק 2 מחשבים שונים או מחשב וטאבלט לעבודה ולפנאי. ואפשר גם לחלק את בגדי הבית ל”עבודה” ול”שאר הדברים בבית”. לא חייב ללבוש חליפה – פשוט תלבשו פיג’מת עבודה. זה עוזר לעבור ממצב אחד לאחר. עבור חלק מאנשים, עוזר לא רק מקום העבודה נפרד, אלא גם לשנות את המיקום מעת לעת, במיוחד עבור אנשים בעלי מקצועות יצירתיים.

  • לוח הזמנים.

אתם צריכים להתרגל לאורח החיים שהשתנה. תנו לעצמכם זמן לבנות את הלוז שלכם מחדש. עבודה מהבית דורשת רמת ריכוז גבוהה ויכולת ליצור אילוצי זמן משלכם. קשה במיוחד להתמקד אם אתם עושים עבודה חדשה שדורשת יותר מחשבה ומעורבות בתהליך. איך לבנות לוח עבודה חדש? לדוגמה, אפשר לרשום את זמן ההפסקות, לתעד את הסחות הדעת ואת הזמן שאתם מקדישים למשימה. בעוד מספר ימים תמצאו את מצב הנוחות החדש שלכם.

  • הסכימו עם המשפחה שלכם.

המשפחה עשוייה לחשוב שמאחר ואתם בבית, אתם יכולים להיות מוסחים על ידי בקשות. הסבירו מיד למשפחתכם שעבודה מהבית היא לא לוח זמנים חופשי או יום חופש. אתם עובדים באותו אופן כמו במשרד. קבעו את הזמן שאף אחד לא נוגע בכם, כמו גם את הזמן שאתם יכולים להקדיש לאהובים במהלך יום העבודה.

  • עקבו אחר עומס העבודה.

אם אתם לא במשרד, הימים יכולים להיות יותר עמוסים. צמצמו את ההפרעות למינימום והתמקדו במשימות העבודה. עבודה מחוץ למשרד היא התפרקות ואתם יכולים לצבור יותר מדי מה לעשות. היצמדו לתוכניות שקבעתם לפני, קבעו מועדים. טכניקה שימושית נוספת היא לחלק את היום שלכם לחלקים שבמהלכם אתם מבצעים סוגים שונים של משימות. למשל: “שגרה”, “דיון”, “עבודה יצירתית”. הפרופורציות יהיו תלויות בפונקציונליות העבודה שלכם. מישהו עובד טוב יותר בבוקר, ומישהו אחר הצהריים – חשוב שהמשימות הקשות ביותר יפלו בשיא הפרודוקטיביות שלכם.

  • תהיו פעילים, זזו יותר והתעמלו.

כאשר אתם נמצאים במקום סגור, אתם מצמצמים באופן דרסטי את מרחב התנועה. לכן, שימו לב במיוחד לשמירה על ניידות ופעילות גופנית מינימלית. השאר זמן למנוחה איכותית.

  • רשמו כמה זמן לוקח לכל משימה.
  • קבעו זמנים ברורים לעבודה ולהפסקות.
  • צור סביבת עבודה נוחה: אם אתה מרגישים לא בנוח, הפרודוקטיביות שלכם תפגע.
  • בקשו מאהובים לא להסיח את דעתכם בשעות מסוימות.
  • כדי לעבור במהירות ממצב עבודה לזמן אישי , הפרידו את האזורים בדירה ובגדי הבית “לעבודה” ו”לפנאי”.
  • חלקו את היום שלכם לחלקים עבור סוגים שונים של משימות. הפרופורציות יהיו תלויות בפונקציונליות העבודה שלכם.
  • עדיף לפתור שאלות אישיות חשובות לפני העבודה, אחרת תוסיחו את דעתך כל הזמן מהן.
  • שימרו על תקשורת עם עמיתים על בסיס וירטואלי, העבירו את כל הפגישות פנים אל פנים לאינטרנט. צור צ’אט לא רשמי שבו אתם יכולים להחליף רעיונות, בדיחות, סרטונים. התקשרות בטלפון.
  • הקפידו על מועדים, אבל אל תעבדו יותר מדי.

חיי רוגע ושלווה – עבודה מהבית

אף אחד בעולם הזה לא אוהב חרדה או מתח. לכל אחד יש רצון לחיות חיים מאושרים בסביבה שלווה. על פי המחקרים, 75% מבעלי העבודה מאמינים כי מתח במקום העבודה אחראי לדיכאון שלהם.
וכאן נשאלת השאלה: כיצד אנשים יכולים לפתור את הבעיה הנפשית הזו שנובעת מעבודה משרדית. התשובה לשאלה היא כי עבודה מהבית היא הפתרון האולטימטיבי כדי לשמור אותך רגוע במיוחד.
האם אתה עדיין מבולבל לגבי הפסקת המתחים דרך המשרד הביתי? אם כן, אל תחפש רחוק יותר! כי במאמר זה, אנו נספק את 5 הנקודות העיקריות המובילות להוכחת העובדה שעבודה מהבית מעניקה לך חיים של רוגע ושלווה.
אז בואו נתחיל!

  1. הפקת סביבה מותאמת אישית
    בדרך כלל, כאשר אדם עובד במקום האהוב עליו, הוא מרגיש בנוח להתמקד במשימותיו ביעילות רבה.
    בבית, הוא יכול להקים את מקום העבודה שלו, שמתאים לו. הוא יכול לעבוד באווירה שקטה ללא כל הפרעה. מצד שני, משרד מתוכנן לאחר ששוקלים את הצורך הממוצע באופן כללי. במשרד יתכן גם רעש אשר מסיח את תשומת הלב.
    סיבות עיקריות אלה מאשרות שעבודה מהבית היא ברכה עבור אותם אנשים שיכולים לתת את המיטב שלהם בסביבה מותאמת אישית ורוצים רוגע.
  2. מוריד את רמת הלחץ
    מחקר שנערך על ידי PGi הראה כי 82% מהעובדים מהבית מרוצים מעבודתם הגמישה ויש להם כמה רמות לחץ פחות בהשוואה לגברים במשרד.
    יתר על כן, לאחר השלמת משימות העבודה מהבית, אתה יכול לבלות יותר זמן עם בני משפחה וחברים. לכן, זה מאט את הלחץ בעבודה שלך בהדרגה.
    וכמו כן, אתה יכול לחלוק את הבעיות שלך עם הטובים ביותר משפחתך, ולקבל עצות מהם. אז כשאתה מקבל מוטיבציה, אתה נשאר בריא ומלא תשוקה.
  3. יוצר שיגרה בריאה יותר !.!.! שיגרה בריאה מעניקה לך ערובה לאורח חיים היגייני. לדוגמה, כאשר אדם עובד מהבית, הוא יכול ליצור לוח זמנים לרווחה טובה יותר.
    ראשית, הוא לא אוכל אוכל לא בריא כי הוא מקבל אוכל תוצרת בית. מוצרי מזון עשירים אלה משפרים את רמת האנרגיה של אנשים.
    לאחר מכן, הוא מקבל יותר זמן לפעילות גופנית ומדיטציה. וכן הוא יכול לישון טוב ללא דאגות. כל הצעדים החיוביים הללו משפיעים לטובה על בריאותם הנפשית והפיזית של אנשים.
  4. אין דאגות
    כדי להגיע למקום העבודה, כל בעל משרה משתמש בתחבורה ציבורית או פרטית. אם אדם משתמש ברכב פרטי, הוא עלול להתמודד עם לחץ הנגרם מ-עלות דלק ותחזוקה של רכבו.
    כמו כן אם הוא משתמש בתחבורה ציבורית כמו רכבת או אוטובוס, הוא מוציא סכום משמעותי על הנסיעה. יתר על כן, הוא עדיין ממהר לעלות על אוטובוס.
    במקום זאת בעבודה מבית, אדם מקבל בידול מוחלט מהקומוניקציה, מה שמבטל עוד יותר את הלחץ.
Tags :
Share This :