זמן לתחביבים, אפשרי לעבוד מכל מקום בעולם, אנו קרובים יותר למשפחה ועוד סיבות רבות וטובות לעבודה מהבית.
עבודה מהבית או מכל מקום בעולם בו אנו זקוקים רק למחשב וחיבור לאינטרנט תאפשר לנו לעסוק לא רק בעבודה אלא גם בדברים רבים וטובים שנרצה לשלב בחיים שלנו.
למצוא עבודה מהבית זו משימה לא פשוטה. הצעות יש למכביר ואיתן גם דורשי עבודה רבים. עלינו למצוא אתרים שיש בהן לא מעט הצעות של משרות לעבודה מהבית. אתרים בהם יש תנועה רבה של דורשי ונותני עבודה יכולים להעיד על אמינות ומקצועיות.
רצוי להכין קורות חיים ללא פרוט מיותר. ישנם אתרים רבים שמציעים את שרותיהם לכתיבת קורות חיים מקצועיים ומוצלחים וכדאי להעזר בהם.
קיימים אתרים רבים המתמחים בתחום של עבודה מהבית ורצוי לא להתקשר עם אתרים חדשים מידי כי רוב הסיכויים שאין להם הרבה מציעי עבודה.
ישנם תחומים רבים של תעסוקה מהבית ויש ומצות קודם את התחומים בהם אתם יודעים שאלה התחומים שבהם תוכלו לספק עבודה מקצועית ואמינה.
אל תתיימרו לקחת משימות שאין לכם מושג בהם ורק הכותרת שלהם ניראית משימה פשוטה. לא תרצו ברזומה שלכם מעברים רבים בין מעסיקים שונים עקב חוסר הידע והמקצועיות שלכם.
ישנם אתרים המציעים עשרות עבודות בתחום העבודה מהבית כאשר המשרות הן שונות ומגוונות. יש משרות של שכירים בחברות שונות וישנן משרות של עצמאיים מול כמה חברות. חשוב כמובן לדאוג לפתוח תיק ברשויות המסים ולדאוג לחשבוניות בהתאם.
עוד דרכים למציאת עבודה מהבית שכדאי לדעת הן פרסום דרך הרשתות החברתיות, פרסום דרך חברים שונים את העובדה שאתם מחפשים משרה מהבית, תופתעו כמה חברים ומכרים יכולים לעזור ואפילו להמליץ ולסייע במציאת עבודה מהבית.
לסיכום
הקפידו על דרכים למציאת עבודה מהבית שכדאי לדעת ולשמור, אל תוותרו על הצרכים והרצונות שלכם ואין ספק שתצליחו בדרככם.
16.3 מאמר 2
עבודה מהבית שמשתלמת
האינטרנט הוא כיום הפלטפורמה הכי פופולרית בקרב כמעט כל האוכלוסייה. מכיוון שכך, יש בה פוטנציאל עצום לפרסום.
וכדי לפרסם ולהגיע לדפים הראשונים, צריכים כותבי תוכן, מקדמי אתרים, מומחים בתחום הפרסום באינטרנט ועוד…
וכאן נכנסת עבודה מהבית שמשתלמת.
להרויח מהאינטרנט בהחלט אפשר, הכל העניין של כושר כתיבה, סבלנות ודבקות במטרה.
להתחלה והתנסות בתחום אין צורך בהשקעה. מספיקים הכישורים לנדרש ומחשב.
הכי חשוב זה להיזהר מרמאים למינהם המנסים לנצל את העובדה שיש הרבה מבקשי עבודה מהבית ומנסים להוציא מהם כספים בתחמנות מעוררת סלידה.
כהחלטה ראשונה יש לשים לב לא להוציא שקל מהכיס עבור תיווך למקומות עבודה. את זה יעשו המעסיקים ואתכם לא ירמו ויקחו מכם כספים לשווא.
וגם אם קרה ונכשלתם, אל תרימו ידיים והמשיכו לחפש כי יש עבודה מהבית והרבה.
אמנם עבודה מהבית שמשתלמת היא דבר מאוד פופולרי ומבוקש והחיפוש באינטרנט הוא כמו חיפוש מחט בערימת שחת אבל אם מחפשים היטב ולומדים היכן לחפש ולהתמקד – משיגים את המטרה.
כמות התכנים המוזנים לאינטרנט היא עצומה ולכן עסקים רבים מחפשים כותבים גם כדי להגיע להיות בין הראשונים בחיפושים אחרי מרכולתם וגם שיקראו את המאמרים שלהם באתרים כדי לקדם את העסק שלהם.
ישנם מקומות רבים באינטרנט שתמצאו בהם הצעות אטרקטיביות ומתאימות לצרכיכם והעידכון בהם נעשה על בסיס יומי. העבודה מהבית היא בעיקר להשיג כמה שיותר לקוחות שיקנו מכם את הכתיבה וככל שתכתבו יותר, תרויחו יותר לכן כדאי שתרשמו את עצמכם בכמה שיותר אתרים למציאת עבודה מהבית שמשתלמת.
אף פעם לא נוכל לדייק ולמצוא את המקום המתאים שיחבר בין הכותבים לבין דורשי העבודה במאה אחוז אבל ככל שנרחיב ונפזר את עצמינו באתרי העבודה, כך אנו מגדילים את הסיכוי שלנו לקבלת משרות לכתיבת תוכן.
האתרים המציעים עבודה מהבית שמשתלמת לא צריכים להכיל רק הצעות עבודה אלא גם הדרכות לכל הקשור לחיפוש עבודה בתחום.
החל מכתיבת קורות חיים שישאירו רושם מפתה אצל המעסיקים וממשיך בעצות איך לשמור על קשר עם הלקוחות ששכרו את השרות, איך לקדם ולמקצע את עצמינו בתחום, מה האפשרויות הנוספות הקיימות לעבודה מהבית ועוד…
בנוסף רצוי למצוא באתרים אלה ייעוץ מה היתרונות והחסרונות של עבודה כעצמאי, כשכיר, איך בונים סדר יום לשעות עבודה בתחום סגור להפרעות במשך היום. העבודה מהבית, אל נשכח, דורשת מוסר עבודה גבוה ואחריות עצמית גדולה. בעבודה מבית אין את הגורם המשגיח ודורש עשייה בטווח של שעות מסויים לכן צריך לוודא שסוג כזה של עבודה מתאים לכם אחרת אין טעם להתחיל בעבודה מהבית. מוסר ועקביות הם כללי המשחק בכתיבת תוכן מהבית ולכן חשוב לדבוק במטרה ולהשיג את היעדים לפני התאריכים שהתחייבתם אליהם.
כל מיקוד בגישה אל העבודה והרחבה של תחומי הידע שלנו תביא לנו יותר לקוחות וכך העבודה מהבית תהיה מאד משתלמת. רצוי לבדוק הכשרות בתחום.
באתרים הרבים המציאים משרות לעבודה מהבית יש משרות של טלמרקטינג, קידום אתרים, קלדנות, בניית אתרים, עריכה, פקידות, מענה טלפוני, פרסום, חקר, גיוס עובדים ועוד רבות.
גורם חשוב מאד למציאת עבודה בתתאים לכישורים ולרצונות שלכם הוא לא לעבוד בלחץ כלכלי או נפשי. יש לקחת את זמן החיפוש בנחת כדי לא להתקשר עם מעסיקים ששלא ראויים לזמן היקר שלכם ואשר מבטיחים הרים וגבעות ומתכוונים רק למישורים.
כדי להגיע למצב של עבודה מהבית שמשתלמת, צריך להיכנס לאתרי דרושים ולרשום את עצמכם בכמה שיותר מקומות ולחכות בסבלנות.
250- מאמר
דובר, נכתב ופורסם.
הכל מתערבב ונהפך לסלט אחד אחד גדול (שלא תמיד טעים ובריא) ויוצר בלבול.
אם עדיין מרגישה שזה זורם לך בעורקים וחייב לפרוץ החוצה, ממליצה לך להמשיך לדעת על אופנה .
השלבים לעיצוב והפקת קולקציה
- קהל יעד
חשוב לראות מי קהל היעד לפני שנכנסים לתהליך עיצוב וגיבוש הקולקציה, ולערוך בדיקה להיענות הקולקציה שלך לפי טעמו של קהל היעד, ואז הם יקנו בסופו של דבר.
לא כל מה שלטעמכם יקלע לטעמו של קהל היעד.
תחקר ולימדו את העדפות של הלקוחות וקהל היעד שלכם.
כיום, בעזרת תוכנות אפשר ליצור הדמיית אופנה וירטואלית לפי העיצובים שלכם, להציג אותם ולקבל חוות דעת, הזמנות עתידיות, עוד לפני יצור הדגמים,
– קביעת לוח זמנים להשקת הקולקציה
עיצוב קולקציה הוא תהליך, בפרט אם זו קולקציה ראשונה שלך.
מעצבי אופנה מקצועיים יעבדו עם חשיבה קדימה.
תמיד תרצו להיות מקוריים , לחדש, מה שאתם לוקחים השראה מדגמים שמוצאים למכירה באתרי אופנה וברשתות החברתיות, קחו בחשבון שעד שאת תייצרו הם כבר יהיו "פאסה" "האתמול" של אותו מותג.
בדיקת טרנדים אופנתיים לעונה הייעודית הכוללת דגמים , צללית, צבעים, חומרי טקסטיל וכו'
עיצוב וציור סקיצות לפי התחקיר
בחירת דגמים וליטוש סופי לעיצובים
-לאחר שיש ברשותך את הדגמים המעוצבים, אפשר להתחיל לצעוד קדימה ולבנות תוכנית עסקית- כלכלית, בדיקת עלויות
עלויות לתהליך היצור:
• תדמיתנות – שרטוט ופיתוח הדגמים, תפירת דגם ראשוני, לאחר אישור הדגם, דירוג מידות ומשם למתפרות.
• בניית תיק מוצר שכולל: שרטוט/ איור טכני של הדגם, טבלת מידות, רשימת חומרי גלם, קובץ הגזרות לדגם + דירוגים,
• עלויות חומרי גלם
• עלויות יצור: גזירה ותפירה
• עלויות שיווק והפצה
-בניית מותג אופנה
ההצלחה הכלכלית שלך תהיה תלויה :
מיתוג
פרסום
שיווק
לעבוד כבר בתחילת התהליך ולהיעזר בשרותי גרפיקה מקצועיים שמנוסים במיתוג האופנה.
הקולקציה שלך חייב ל"דבר" לקהל היעד שלך, להעביר לו את המסר ומהות המותג.
הקהל יתייחס למותג שלך בדיוק לפי המסר שיועבר בעזרת הלוגו, צבעים וסגנון המיתוג.
חייב תהליך שיווקי מתמשך בערוצי המדיה השונים וברשתות החברתיות.
-אדם יוצר לא יכול גם לייצר.
תלמדו לסמוך על אחרים ולתת סמכויות לאנשי מקצוע שישמחו לעיבוד ולעזור לכם.
גם אם תרצו לא תוכלו לעשות הכל לבד ולעמוד במטרות בלוח הזמנים שיעדתם לעצמכם ולהישאר שפויים.
חשוב לגבש אנשי מקצוע מקצועיים ואמינים סביבך וליצור סביבת עבודה פורה בשיתוף פעולה בין כל הגורמים.
תחשבו כאילו יש לכם תזמורת עם כמה כלי נגינה, לכל כלי נגן מקצועי ואתם עומדים בראש התזמורת ומובילים את כל הנגנים יחד להצלחה כתזמורת אחידה, שלכל נגן תפקיד מוגדר ויחד מהווים את כל התזמורת כגוף אחד בהובלה שלכם כמנצחים.
כך גם בהובלת הפרוייקט שלכם : איספו מסביבכם אנשי מקצוע אמינים ויחד תובילו את המותג להצלחה.
- מילת המפתח: סבלנות אופנתית (והרבה)
כל התהליך לוקח זמן ולעיתים יותר מימה שצפיתם לו.
הקולקציה האחרונה שעיצבתי לקחה לי 8 חודשים, החל משלב גיבוש הרעיון, תחקיר, יצירת סקיצות ועד גיבוש סופי לקולקציה שלמה.
תהליך הייצור והתפירה לקח עוד כחצי שנה.
אתם עובדים עם אנשי מקצוע נוספים ולצערכם אינכם הלקוחות היחידים שלהם (לשמחתם) ולא תמיד יהיו זמינים אליכם במיידי.
אמנם רוב עבודת ה"מאחורי הקלעים" היא ממוחשבת, שדורשת שעות עבודה ולעיתים ימים כל.
ולסיכום
אפשר להתחיל בשני דגמים בלבד, : קולקציית קפסולה.
קולקצייה שבה תוציאו את המיטב שבכם, כיריית פתיחה שיש בה תהליך עיצוב משמעותי, איכות חומרי גלם ואיכות תפירה גבוהה.
למעצבי אופנה
,איגוד את כל שירותי שרטוט ופיתוח דגמים וגרפיקה תחת קורת גג אחת ושירות של הכוונה, יעוץ וליווי
השכר עבור עבודה מסוימת בעולם שלנו הוא מאוד מגוון. יש עבודות שהשכר עליהם הוא נמוך ונע בין 1000-3,500 ₪ ויש עבודות שהשכר שלהם נע בין 3,500-6,500 ₪ וישנם עבודות שהשכר שלהם גבוה בהרבה ויכול להגיע ל12,000-20,000 ₪ ואפילו גבוה יותר.
כלומר, מגוון העבודות בעולם הוא רחב וכך גם בהתאם השכר עליהם. ישנם עבודות שמרוויחים עליהם קצת, ישנם עבודות שמרוויחים עליהם שכר ממוצע וישנם עבודות שאפשר להרוויח מהם שכר גבוה ואפילו גבוה מאוד.
יש אנשים שמגיעים לעבודות עם השכר הגבוה באמצעות ידע מקצועי כזה או אחר, תואר אקדמאי, שנות לימוד רבות בנושא ועוד. וישם אנשים שיכולים להגיע לעבודות עם משכורות גבוהות באמצעות כישרונם הטבעי ויכולתם הטבעית ללא ידע אקדמאי כלשהו. לדוגמה, עבודה במכירות. אדם בעל יכולת ביטוי גבוהה ויחסי אנוש טובים ונעימים יכול להצליח מאוד בתחום הזה ללא ידע מקצועי בתחום. רק באמצעות כישרונותיו ויכולותיו.
השכר עבור עבודות מהבית גם הם מגוון מאוד. ישנם משרות עבודות מהבית שהשכר עליהם נמוך, ישנם משרות שהשכר עליהם בינוני וממוצע וישנם משרות שיכולות להגיע לשכר גבוה מאוד.
כל זה בהתאם לסוג המשרה, שעות המשרה, תנאי המשרה ועוד.
כמובן שכל אדם יכול להתאים לעצמו עבודה מהבית בהתאם לרצון שלו להרוויח שכר מסוים.
אם מדובר באדם שרוצה להרוויח כסף מהצד מבלי לעבוד הרבה שעות ולא מעוניין בשכר גבוה הוא יכול למצוא מגוון משרות עבודה מהבית שמתאימות לצרכיו ורצונותיו. עבודות במשרה חלקית עם שכר בינוני שלא מצריכות הרבה שעות בשבוע או ביום. לדוגמה: עבודה בפרסום ושיווק דרך רשתות חברתיות, זאת עבודה המצריכה שעה עד שעתיים ביום שכל מה שצריך לעשות בה זה לפרסם מוצרים/אתרים ברשתות החברתיות. עבודה זו אפשרית לביצוע על ידי פלאפון נייד פרטי, מחשב נייד ונייח ועוד מגוון מכשירים דיגיטליים עם אופציה לחיבור לרשת אינטרנט. אפשר לעבוד בעבודה זו מכל מקום אפשרי: מהבית, בנסיעה בתחבורה ציבורית , מבית קפה ומסעדות ומשלל מקומות אחרים.
אם מדובר באדם שמעוניין בעבודה שעיקר הפרנסה שלו תהיה ממנה ושהשכר עליה יהיה גבוה ומספק , גם הוא יוכל למצוא משרות עבודות מהבית שמתאימות לו. עבודות במשרה מלאה, עם הרבה שעות עבודה ,עם בונוסים והטבות ,ושכר גבוה. ואפילו ישנם עבודות ששעות העבודה שלהם לא רבות ועדיין אפשר להרוויח הרבה כסף מהם.
כמובן שכל זה בהתאם ליכולותיו ולכישרונותיו של העובד. עבודות מקצועיות המחפשות עובד שיעבוד מהבית יבקשו שהעובד יהיה בעל ניסיון מקצועי ואקדמאי בהתאם. לדוגמה: מקצועות ייעוץ ופסיכולוגיה, עבודות גרפיקה ועיצוב דיגיטלי, עבודות תכנות, עבודות תקשורת, עבודות של מתן עזרה טכנית ללקוחות החברה ועוד מגוון רחב של עבודות.