המגדרית שלו שאולי לא תואמת את הציפיות של הקהילה והחברה. בהקשר של התפקיד הגדול של

הלבוש, ניתן לפרק סטריאוטיפים מכיוון שבגדים הם הביטוי הגלוי לזהות המגדרית של האדם. ואופנה היא חלק גדול מהמבנה הזה כי אופנה מייצגת מה שאנשים לובשים. כיום לאופנה יש משמעות גם להבעת זהות ללא תלות בשאלה אם נולדת גבר או אישה. מותגי אופנה רבים מכינים את הקולקציות שלהם במושג יוניסקס. הייצוגים של נזילות מגדרית באמצעות אופנה עוזרים להביא תחושת נורמליות לאנשים שמנסים למצוא את הביטחון העצמי ולבטא את מי שהם רוצים להיות. ניתן לראות שמספר הקולקציות האלו הולך וגדל ועולם האופנה לוקח את הנושא הזה בחשבון.

השורשים של אפליה מגדרית באופנה קיימות באשמת החברה כיוון שיש כללים בלתי נאמרים לגבי קודים של לבוש מגדרי. הכישורים הגבריים או הנשיים הסטריאוטיפיים אינם מאפייני אישיות של גברים ונשים בודדים, הם נוצרו על בסיס מה שהחברה מצפה מכל מין מכיוון שלבוש יכול לשמש ככלי תקשורת להעברת מידע כמו המין או המעמד של האדם, הוא יכול לשאת כמה סטריאוטיפים בהתאם לתרבות, לדת או לחברה. בעבר שני המינים היו לובשים תחפושות מעוטרות. המעמד של האדם נקבע לפי הצבעים והצורות של השמלות, לא המין של האדם. האריסטוקרטים והממונים הבורגנים, נהגו להראות את התחרה השופעת, הקטיפות העשירות, המשי, הנעליים המעוטרות, הכובעים המשוכללים, הפאות ושפע הבושם. חליפת משי ורודה עם עיטור זהב וכסף נתפסה כגברית לחלוטין. הלבוש היה המסמן של המעמד החברתי וככל שהוא היה יותר משוכלל כך המעמד החברתי גבוה יותר. אבל מאוחר יותר זה השתנה משנה לשנה. במקום הבגדים הפרחוניים והצבעוניים , הבגדים הדקים, הפחות צבעוניים ופחות רקומים החלו להיות פופולריים ללבוש גברים. באזישהו שלב בהיסטוריה של הלבוש, גברים פחות היו מעוניינים עוד במראה "יפה" ורצו שזה רק יהיה שימושי. זה לא יהיה שגוי לומר שזו הייתה התקופה החשובה של המושג "ללבוש בדיוק כמו גבר" ו"ללבוש בדיוק כמו אישה", שהתקבלה על ידי החברה.

מאז 1920, מכנסיים לנשים החלו להיות נסבלים בספורט ובכמה פעילויות מוגבלות כמו רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים. ב-1939, טענה מעצבת האופנה אליזבת האמס שנשים עדיין לא מוכנות ללבוש מכנסיים בעבודה. נדרשה מלחמת עולם כדי להסיר את המחוכים שלהם, במהלך שנות ה-60 החברה שיקפה את הגל הגואה של פוליטיקה מגדרית והמהפכה המינית. שנות ה-60 וה-70 נתפסות כעידן שבו סטריאוטיפים מגדריים הועלו בסימן שאלה ופורקו, תקופה שבה תנועות פמיניסטיות והומוסקסואליים קיבלו קול, ותעשיית האופנה הגיבה לתנועות אלו. בשנת 1966, מכנסי ג'ינס שהיו יוניסקס ובעלי עמדה נגדית לגבי אפליה מגדרית, התפשטו בארצות הברית ובאירופה, וזה היה הסמל לשחרור הגוף מטקסים ותפקידים חברתיים.

מאמר 11 עבודה מהבית – הבידוד
דבר ראשון הכי חשוב לקחת בחשבון בעבודה מהבית זה שזה עלול להיות מבודד. אתה צריך להיות מהבוקר עד הערב לבד בחדר עבודה לטפל בכל העינינים של העבודה. עדיף מן הסתם שזו תהיה עבודה מהבית שתעניין אותך ועל הדרך גם משתלם מאוד. כדי להגיע למצב כזה צריך להציע כישורים מיוחדים שאותם יש ללמוד לעיתים למשך כמה שנים, וגם אחרי זה להמשיך ללמוד. תצטרך להוכיח שאתה בעל ידע מובהק בתחום שאיתו אתה מבקש לעבוד ולהיות בעל יתרונות מוחשים באותו תחום, כדי למשוך את עיני המעסיקים אלייך כאשר תגיש מועמדות למשרה או לחלופין שתמצא לקוחות בעצמך.
במקרה שתמצא לקוחות בעצמך אתה צריך להיות עוד יותר טוב בתחום כי לא תוכל, (לפחות לא באותו מידה) להיעזר באנשים אחרים כדי למצוא רעיונות ופתרונות מעבר למה שאתה מציע, אם יש צורך בכך. אלא אם כן אתה בעל חברה שפה אתה כבר מעסיק אנשים וגם מוצא לקוחות ואולי בכלל אז תבין למה צריך משרד מכתחילה.
אז ניתן לראות שחברה חייבת משרד ואי אפשר לעשות הכל מהבית, אפשר רק לתת לאנשים מסוימים לעבוד מהבית, ואתה רוצה להיות אחד מהם?
אם התשובה היא כן אז תצטרך לחזור על השלבים הראשונים של המאמר הזה שבסופו אתה מוכיח שאתה ראוי לעבוד מהבית ושאתה יכול להביא את התפוקה הנדרשת בעבודה עצמאית. אם אתה באמת יכול להפיק יותר עבודה מהבית אז אין סיבה שלא יתנו לך לעשות זאת אלא אם כן צריך אותך במשרד כדי להכשיר אנשים אחרים או גודל הפרוייקט באמת גדול וצריך שיתוף פעולה אינטסיבי.
בכל מקרה, תמיד אפשר לעבוד חלקית מהבית וחלקית מהמשרד, זה הסיטוציה ברוב המקרים. אתה יכול להחשיב את זה לעבודה מבית לכל דבר כי זה מה נקרא, הכי טוב שיש.
רק עניין הבידוד צריך להיפטר, לכן אתה באמת צריך עבודה מענינת שמושכת אותך ואתה מרגיש סיפוק ממנה. אחרת כנראה שתישחק עם הזמן ותחליט שהגיע הזמן לעזוב. בסופו של דבר אתה עלול למצוא את עצמך חוזר למעגל התעסוקה עם אותו סוג של עבודה כי מה לעשות, בדרך כלל אלא הכישורים שיש לך. בדרך כלל אנחנו נרצה למצות את הכישורים שלנו, אבל גם נרצה למצות את הפוטנציאל שלנו, לכן אנחנו צריכים להמשיך ולהשקיע וכל הזמן ללמוד דברים חדשים, כדי לשמור על הקצב בעולם שמתפתח כל הזמן. הדינאמיות היא גם מה שחשוב לנו וגם למעסיק.
פה אני מדבר על חברות הייטק, שכל זמן צריכים להתחדש לחדש את המוצרים שלהם, לכן גם אנחנו צריכים להתחדש אחרת אנחנו הופכים לבלתי חיונים. אם אתה כבר עובד במקום מסוים אתה אוטומטית תתחדש כל הזמן ותשמור על הקצב, אם אתה לא עובד, המשימה שלך היא להתחדש בקצב יותר גבוה מהחברה כדי להשלים פערים, ואז להוכיח שיש לך משהו חדש להביא איתך לחברה.
אז תהיה מועסק. שתהיה מועסק הכל הופך להרבה יותר קל, עדיין צריך ללמוד אבל הלחץ של למצוא עבודה כבר לא נושפת לך בעורף ואתה בחוף המבטחים. כל מה שנותר לך לעשות זה לעמוד במשימות שנותנים לך ולשמור על קשר טוב עם העובדים והמעסיקים. כן זה בגדול כל מה שצריך לעשות, מה שיעסיק אותך בעיקר זה איך לשמור על אורח חיים בריא ואיזון בריא בין העבודה לחיים הפרטים שלך. אז עכשיו הגיע הזמן לעבוד במטרה למצוא עבודה. צריך להזיע קצת הרבה אבל שמגיעים לזה זה שווה הכל ואפשר להמשיך את החיים בנחת ושלווה.

האם עבודה מהבית היא בשבילך

אז היום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתקדמים לעבודות הייטק והצעירים שכמובן דוהרים לכיוון הזה בכל הכוח. 

אז למה בכלל עבודות ההייטק ועבודות מהבית למיניהן כל כך פופולריות ומתבקשות בתקופה האחרונה?.

אם לא הבנתם את זה עדיין אז זה כי פשוט העבודות האילו טובות יותר משאר העבודות בכל הכיוונים,

Tags :
Share This :